تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012


شو سبورت:تحتوى على كليبات اغانى افلام برامج تليفزيونية بدون تحميل على الانترنت مباشرة اون لاين ومجاناً اونلاين مجموعة ضخمة جداً من الفيديوهات الحصرية والنادرة والجديده جداً مشاهدة كليبات عربية وكليب اجنبي وعربي وافلام اجنبيه وفيلم عربي جديد وقديم حصرياً على مدونتنا نقدم لك كل شىء جديد وسريع وصاروخ بسهوله جداً تقدر تشوف مجاناً من على الانترنت كل الفيديو فقط اكتب فى جوجل شو سبورت لدخول المدونه مره اخره اكتب في جوجل شو سبورت لمشاهده كل جديد اتمنه لكم وقت ممتع مع اسره شو سبورت
اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012

تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 mp3

تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد
تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012
اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد

كلمات اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 mp3

تنزيل ,تحميل, استماع, استمع,نزل,حمل,كلمات,اغانى ,لحن,تامر ,حسنى, كامل البوم,2011,2011
تحميل اغنيه تامر حسنى قالتلى نبعد 2012 mp3 ~ " ماستر " من فيلم عمر وسلمي 3


اغنية تامر حسنى قالتلى نبعد
ودى احكى
كلمات اغنية
تامر حسنى قالتلى نبعد
قاليتلي نبعد قلت عادي .. بعد شويه لاقيتني عادي
برجع ف كل كلامي ف ثانيه .. بجد هموت وارجع
روحت اشوف كدا م بعيد .. لاقيتها عايشه والدنيا عيد
دمي اتحرق وقلبت الدنيا .. وهي ولا بتسمع


انا كنت ماشي ومش راجع .. غير لما تيجي وكلك شوق
ماتهزريش دنا كدا واقع .. انا لازم اخد بالي وافوق
انا كنت ماشي ومش راجع .. ركزي معايا الله يخليكي
ماتهزريش دنا كدا واقع .. وهياكلو وشي الناس يرضيكي ؟

يعني ايه مابقيتش قادر استغني عنك ولا ايه ؟
انا كنت فاكر قلبي جامد بس كدا انا خوفت عليه
واللي تاعبني لما جيتلك ماعرفش كنتي فرحانه ليه ؟
فرحانه ماشي بتضحكي وهاقولك ايه ؟

انا كنت ماشي ومش راجع .. غير لما تيجي وكلك شوق
ماتهزريش دنا كدا واقع .. انا لازم اخد بالي وافوق
انا كنت ماشي ومش راجع .. ركزي معايا الله يخليكي
ماتهزريش دنا كدا واقع .. وهياكلو وشي الناس يرضيكي ؟

برجع ف كل كلامي ف ثانيه .. دمي اتحرق وقلبت الدنيا

انا كنت ماشي ومش راجع .. غير لما تيجي وكلك شوق
ماتهزريش دنا كدا واقع .. انا لازم اخد بالي وافوق
انا كنت ماشي ومش راجع .. ركزي معايا الله يخليكي
ماتهزريش دنا كدا واقع .. وهياكلو وشي الناس يرضيكي ؟


اخطار رابتك وحمل
استماع اون لاين لاغنية تامر حسنى قالتلى نبعد
تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد , تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 , تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد mp3 , اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد , البوم جديد , تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد , تحميل اغنية تامر حسنى - قالتلى نبعد 2012 , تحميل , البوم , تامر, حسنى, قالتلى, نبعد
mazayaline